Haetaan seuralle valmennuspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen
SeuraJulkaistu: 26.09.2024 11.53

Haetaan seuralle valmennuspäällikköä vakituiseen työsuhteeseen

Työn kuvaus

Kiimingin Kiekko-Pojat ry on Oulun pohjoispuolella toimiva monilajiseura. Tarjoamme matalan kynnyksen mahdollisuuden harrastaa tai kilpailla laadukkaasti monessa eri lajissa. Toimintamme on vuosittain kasvanut niin, että nyt haemme toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen osaavaa valmennuspäällikköä. Päälajina tehtävässä on jääkiekko. Odotamme uudelta valmennuspäälliköltä mm. seuraavaa:

-Vastaa seuran U13 ja vanhempien joukkueiden pelaajien ja valmentajien kehittämisestä

-Toimii jääkiekon lajijaoksen vetäjänä sekä vastaa seuran valmennuslinjauksen tekemisestä sekä toteuttamisesta

-Pelaajahankinta sekä messut ja tapahtumat

-Koulu- ja päiväkotikäyntinen järjestäminen sekä kerhotoiminnan organisointi yhdessä muun henkilökunnan kanssa. Lisäksi leijonakiekkokoulu sekä luistelukoulu tapahtumiin osallistuminen tarvittaessa

-Muut jääkiekkojoukkueisiin liittyvien urheilullisten asioiden järjestäminen

-Valmennuspäällikölle kuuluvat myös muut toiminnanjohtajan määrittelemät tehtävät

Lisäksi toivomme sinulta kokemusta seuratyöstä ja erityisesti jääkiekon lajituntemusta. Odotuksena on, että sinulla on hyvät tehtävän hoitamiseen liittyvät tietotekniset taidot. Tehtävään valitulta edellytetään suostumusta rikostaustaotteen hakemiseen lasten kanssa tehtävää vapaaehtoistoimintaa varten.

Tule mukaan kehittämään pohjoisen kiinnostavinta monilajiseuraa!

Lisätietoja tehtävästä antaa KKP:n toiminnanjohtaja Mika Halonen puh. 040 120 3003.

Hakemus ja CV tulee lähettää osoitteeseen mika.halonen@kkpjuniorit.fi Laitathan hakemukseesi myös palkkatoivomuksesi. Haku päättyy pe 18.10.2024.

Tehtävässä vaaditaan rikostaustaote, joka perustuu Lakiin lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä (504/2002)