Mukaan joukkueeseen
Julkaistu: 23.04.2021 20.59

Mukaan joukkueeseen

1) Miten pääsee mukaan?
Ensimmäisenä otetaan yhteys joukkueenjohtaja Johannaan (p. 050 486 8297). Sen jälkeen täytetään joukkueen sivuilla oleva ilmoittautumislomake, jonka kautta pelaajan tärkeimmät tiedot saadaan kerättyä ja päästään etenemään mm. pelipassien hankkimisella.

2) Millaisia eri ryhmiä on tarjolla tämän ikäiselle aloittelijalle?
Uudet pelaajat pääsevät hyvin sisään toimintaan. Seurassa on mahdollista harrastaa omassa ikäluokassa, joka määräytyy syntymävuoden mukaan, mutta on myös harrastekiekkoryhmä, joka harjoittelee kerran viikossa.

3) Milloin on treenit?
U11 ikäluokalla treenit ovat 3-4 kertaa viikossa vakiovuoroilla. Tällä hetkellä ei ole vielä tiedossa päiviä, mutta päivitetään ne tänne heti, kun ne saadaan.

4) Mitä maksaa?
Tämän hetken arvio kausimaksusta on n.1500 euroa. Kausimaksu vahvistetaan syksyllä vanhempainpalaverissa, kun on selvillä pelaajamäärät ym. asiat, mitkä vaikuttavat lopulliseen kausimaksuun.

5) Saako testata maksutta jonkin aikaa alkuun?
Joukkueen mukana harjoituksissa (edellyttää täyttä jääkiekkoilijan varustusta) on mahdollista kulkea kaksi viikkoa, jonka jälkeen päätös joukkueeseen liittymisestä pitää tehdä.

6) Mihin sitoutuu, jos ilmoittautuu mukaan?
Pelaajan ilmoittautuessa mukaan joukkueeseen sitoutuu maksamaan kausimaksut ja muut harrastamisesta aiheutuvat kulut ja myös osallistumaan joukkueen tapahtumiin, mm treeneihin ja peleihin. Lisäksi vanhemmat sitoutuvat toimimaan pelitapahtumissa toimitsijoina, mutta samalle perheelle näitä toimitsijavuoroja ei kuitenkaan tule joka pelitapahtumaan, vaan vuorot kiertävät.

Lisätiedot:

johanna.suorsa@kkpjuniorit.fi Puhelin: 050 486 8297