Tervetuloa!
Julkaistu: 20.05.2021 10.23

Tervetuloa!

Uudelle pelaajalle KKP TYTÖT WHITE

Tervetuloa pelaamaan jääkiekkoa Oulun alueen tyttökiekkojoukkueeseen!

KKP Tytöt White -joukkueessa pelaa n. 7-12-vuotiaita tyttöjääkiekkoilijoita. KKP Tytöt White –joukkue on harrastejoukkue. Joukkueella on jääharjoituksia kahdesti viikossa ja harjoituspelejä satunnaisesti.

KKP Tytöt White -joukkueessa harjoitellaan jääkiekon pelaamista ja peruslajitaitoja. Joukkueessa pelaa aloittelijoita ja jo muutaman kauden pelanneita tyttöjä.

1) Miten pääsee mukaan?

Mukaan pääsee helposti ja vaivattomasti. Otat vain yhteyttä joukkueenjohtajaan Terhi Heikkilään.

2) Millaisia eri ryhmiä tarjolla tyttöjääkiekkoilijalle?

n. 7–12-vuotiaille ja jääkiekkoa aloitteleville suosittelemme tutustumista lajiin ensin KKP Tytöt White –joukkueessa.

Alle 7-vuotiaille tytöille suositellaan KKP:n luistelu- & kiekkokoulua, joissa opetetaan jääkiekon perustaitoja.

Kokeneemmille pelaajille suosittelemme sarjaa pelaavaa KKP Tytöt Blue –joukkuetta, jossa pelaa 11-17 vuotiaita tyttöjä. Toimimme tiiviissä yhteistyössä Blue -joukkueen kanssa, jolloin pelaajien siirtyminen Blue & White -joukkueiden välillä on mahdollista. KKP -seuran ”poikajoukkueissa” pelaa myös tyttöjääkiekkoilijoita, jotka vierailevat ajoittain tyttöjen jääharjoituksissa. Valmentajilta voi tiedustella eri vaihtoehdoista.

Tyttöjen omat jääkiekkojoukkueet Kiimingin Kiekko-Pojat seurassa:

0-7-vuotiaille – KKP:n Luistelu- & kiekkokoulu

7-11-vuotiaille KKP Tytöt White

11–17-vuotiaille KKP Tytöt Blue

3) Milloin on treenit?

KKP White joukkue aloitti harjoitukset syyskuussa.
Vakiovuorot ovat sunnuntaisin Jäälihallissa klo 09:30 - 10:30 sekä perjantaisin kello 16.15 - 17.15 Linnanmaalla.

4) Mitä maksaa?

Koko kausi 240 €. Myöhemmin mukaan liittyvien maksu pienenee riippuen aloitusajasta.

5) Saako testata maksutta jonkin aikaa alkuun?
Joukkueen mukana harjoituksissa on mahdollista kulkea kaksi viikkoa, jonka jälkeen tehdään päätös joukkueeseen liittymisestä.

6) Mihin sitoutuu, jos ilmoittautuu mukaan?
KKP Tytöt White -joukkue on liikunnallinen ja motivoitunut jääkiekkojoukkue. Joukkueessa tärkeitä arvoja ovat hauskanpito, uuden oppiminen ja yhteishenki. Joukkueessa opetellaan jääkiekon pelaamista ja harjoitellaan liikunnallista elämää.

Osa KKP Tytöt White –joukkueen pelaajista harrastavat lisäksi muita lajeja mm. jalkapallo ja pesäpallo, joten harjoituksiin ja peleihin osallistuminen sovitaan pelaajakohtaisesti valmennustiimin kanssa.

KKP Tytöt White -joukkue toimii yhteistyössä Blue –joukkueen kanssa ja jokaiselle pelaajalle tarjotaan pelejä jossain KKP:n tyttöjen joukkueessa.

Joukkueessa toimii hyvä valmennustiimi, joka tarjoaa laadukkaat puitteet kehittyä jääkiekon pelaajana.

Lisäksi vanhemmat sitoutuvat toimimaan pelitapahtumissa toimitsijoina, mutta samalle perheelle näitä toimitsijavuoroja ei kuitenkaan tule joka pelitapahtumaan, vaan vuorot kiertävät.

terhi.heikkila@kkpjuniorit.fi 0400992804

Seuran uusimmat