Tervetuloa!
Julkaistu: 14.11.2021 22.18

Tervetuloa!

Tervetuloa ! Joukkueeseen

Tervetuloa kaikki uudet ja vanhat pelaajat mukaan P13 (2009) -joukkueen toimintaan !

Joukkue on aktiivinen harrasteporukka, jossa harjoitellaan lajitaitoja, ryhmässä toimimista, toisten huomioon ottamista.

Talvella osallistutaan Oulun seudulla järjestettävään turnaukseen. Kesällä pelaamme viikkopelejä Heinäpäässä.

1) Miten pääsee mukaan?

Laita viestiä joukkueenjohtajalle ja sen jälkeen vain harkkoihin mukaan!

2) Millaisia eri ryhmiä tarjolla tämän ikäiselle aloittelijalle?

Joukkueeseen ovat kaikki tervetulleita!

3) Milloin on treenit?
Joukkue harjoittelee talvikautena kaksi kertaa viikossa. Tiistaisin harjoitukset ovat Jäälin koulun salissa klo 17-18 ja perjantaisin treenataan Heinäpään Arina-areenalla klo 17-18.15.Joukkueella on myös kiertävä OPS – hallivuoro kerran kuukaudessa.

4) Mitä maksaa?
Joukkueen vuosimaksu on 400e, lisäksi mahdollinen peliasu n.63e

5) Saako testata maksutta jonkin aikaa alkuun?
Kokeilemassa voi käydä pari kertaa ennen kuin sitoutuu toimintaan mukaan.

6) Mihin sitoutuu, jos ilmoittautuu mukaan?

Ilmoittautuminen tehdään koko kaudeksi kerrallaan. Lapsi sitoutuu treenaamaan ja pelaamaan hyvässä seurassa. Vanhemmat tukevat lapsensa harrastamista tsemppaamalla ja kuljettamalla harjoituksiin ja peleihin. Vanhemmat toimivat peleissä huoltajina. Vanhempia toivotaan myös mukaan toimihenkilöiksi joukkueeseen. Innokkaat vanhemmat voivat olla yhteydessä joukkueenjohtajaan.

Joukkueenjohtaja
Sami Lukin