Tervetuloa joukkueeseen!
Julkaistu: 08.05.2023 08.00

Tervetuloa joukkueeseen!

Tervetuloa P6 joukkueeseen kaikki vuonna 2017 ja aiemmin syntyneet.

Joukkueessa harjoitellaan lajitaitoja, ryhmässä toimimista, toisten huomioon ottamista.

Talvella osallistutaan Oulun seudulla järjestettävään turnaukseen. Kesällä pelaamme viikkopelejä Heinäpäässä.

1) Miten pääsee mukaan?

Laita viestiä joukkueenjohtajalle ja sen jälkeen vain harjoituksiin mukaan.

2) Millaisia eri ryhmiä tarjolla tämän ikäiselle aloittelijalle?

Joukkueeseen ovat kaikki tervetulleita.

3) Milloin on treenit?

Joukkue harjoittelee talvikautena kerran viikossa:

• Keskiviikkoisin Jäälin koulun salissa klo 18-19. Vkosta 44 alkaen Kiiminkipuiston koululla.

Joukkueella on kesäkaudella kaksi tapahtumaa viikossa:

• Harjoitukset maanantaisin klo 16.45-18 Kiiminkipuiston kentällä
  • Viikkopelit joka torstai Heinäpäässä
  • Heinäkuussa ei viikkopelejä, jolloin voidaan harjoitella torstaisin klo 16.45-18 Kiiminkipuiston kentällä

4) Mitä maksaa?

Joukkueen kausimaksu on 50e per kausi (kesä/talvi), lisäksi mahdollinen peliasu n.63e + seuran jaosmaksut.

Joukkueen maksuilla katetaan mm. turnaus ja viikkopelit sekä lisenssimaksut. Joukkueen ostamaan lisenssiin ei kuulu vakuutusta, joten jokaisella pelaajalla tulee olla oma vakuutus. Vakuutuksen voi ostaa edullisesti mm. palloliiton kautta.

5) Saako testata maksutta jonkin aikaa alkuun?

Kokeilemassa voi käydä pari kertaa ennen kuin sitoutuu toimintaan mukaan.

6) Mihin sitoutuu, jos ilmoittautuu mukaan?

Ilmoittautuminen tehdään koko kaudeksi kerrallaan. Lapsi sitoutuu toimimaan osana joukkuetta, tsemppaamaan joukkuekavereita, harjoittelemaan ja pelaamaan hyvässä seurassa. Vanhemmat tukevat lapsensa harrastamista tsemppaamalla ja kuljettamalla harjoituksiin ja peleihin. Vanhemmat toimivat harjoituksissa ja peleissä huoltajina. Vanhempia toivotaan myös mukaan toimihenkilöiksi joukkueeseen.

Lisätietoja voi kysyä:

Neea Salo, neeakat[ät]gmail.com, 0408306079