Tervetuloa joukkueeseen P9 / T8-9!
P9 (2015)Julkaistu: 26.04.2024 07.00

Tervetuloa joukkueeseen P9 / T8-9!

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Joukkue muodostuu vuosina 2015 ja 2016 syntyneistä pojista, ja vuosina 2014-2017 syntyneistä tytöistä.
Joukkueeseen ovat tervetulleita kaikentasoiset pelaajat vasta-alkajista jo kokeneisiin kenttäkettuihin. Joukkueessa toimii osaava valmennustiimi joka mahdollistaa treenaamisen ja kehittymisen jokaiselle omalla tasolla ja oman innokkuuden mukaan.

MITEN PÄÄSEE MUKAAN?

- Mukaan pääsee ilmoittautumalla ilmoittautumislinkistä ja tulemalla sitten treeneihin paikanpäälle, tai ottamalla etukäteen yhteyttä joukkueenjohtajaan.

MILLAISIA RYHMIÄ ON OLEMASSA TÄMÄN IKÄISELLE ALOITTELIJALLE?

- P9- joukkueen rinnalle on perustettu myös vuosina 2014-2017 syntyneiden tyttöjen joukkue T8, joka treenaa ja toimii yhdessä poikajoukkueen kanssa.

- Seurassa toimii joukkueita monessa ikäluokassa. Valmentajat ja joukkueenjohtajat auttavat mielellään ja kertovat lisää vaihtoehdoista.

MILLOIN ON TREENIT?

- Treenit kesäkaudella (alk. vko 18/24)

Tiistaisin Kiiminkipuiston tekonurmella klo 18 - 19.30

Torstaisin Kiiminkipuiston tekonurmella klo 16.45 - 18

Sunnuntaisin Kiiminkipuiston tekonurmella klo 16.30 - 18

- Lisäksi kesäkaudella pelaamme harjoituspelejä Viikkopeleissä torstaisin Heinäpään urheilukeskuksessa kesä- ja elokuussa, tällöin ei Kiiminkipuiston treenejä. Pelaamme Pohjoista aluesarjaa, ja osallistumme turnauksiin lähellä ja kauempana, mm. Piteå Summer Gamesiin Ruotsissa.

MITÄ MAKSAA?

- Talvikauden (marras - huhtikuu) kausimaksu on 125€ ja kesäkauden (touko - lokakuu) 150€. Seura laskuttaa jaosmaksun kahdesti vuodessa (50€ keväällä ja 60€ syksyllä v. 2024). Varusteet pelaajalle tulee hankkia omakustanteisesti. Treeneissä ja peleissä tarvittavat vähimmäisvarusteet ovat jalkapallokengät, säärisuojat, jalkapallosukat, koon 3 pallo, sekä sisäpelikengät talvikaudella. Peliasut tilataan omakustanteisesti joukkueenjohtajan/varustevastaavan kautta, peli- ja joukkueasujen hinta yhteensä n. 160€. Lisäksi pelaajalle tulee hankkia Palloliiton pelipassi, joka uusitaan kalenterivuosittain. Pelaajalla on lisäksi oltava kilpaurheilun kattava tapaturmavakuutus, tai lajivakuutuksen voi hankkia edullisesti Palloliitolta pelipassin yhteydessä (Pelipassi 27€ + vakuutus 5€ tässä ikäluokassa v. 2024).

SAAKO TESTATA MAKSUTTA?

- Kaksi kertaa saa käydä maksutta harjoituksissa tutustumassa toimintaan.

MIHIN SITOUTUU KUN ILMOTTAUTUU MUKAAN?

- Kahden kerran jälkeen sitoutuu maksamaan kausimaksun, mutta ennen kaikkea mukavaan ja mukaansatempaavaan harrastukseen!

Lapsi sitoutuu toimimaan osana joukkuetta, tsemppaamaan joukkuekavereita, harjoittelemaan säännöllisesti, sekä treenaamaan ja pelaamaan hyvässä hengessä. Vanhemmat sitoutuvat tukemaan lapsen harrastamista, kannustamaan, kuljettamaan lasta harjoituksiin ja peleihin, sekä osallistumaan joukkueen yhteiseen toimintaan kuten varainkeruuseen talkoilemalla, toimimaan tarpeen mukaan joukkueen huoltajana peleissä ja reissuilla, sekä näyttämään omalla esimerkillään mallia kunnioittavasta asenteesta toisia, niin omia kuin vastustajiakin, kohtaan 😄

MITEN JOUKKUE KOMMUNIKOI?

- Käytämme treeneihin ja peleihin ilmoittautumiseen Jopoxia, ja joukkueen tiedottamiseen Whatsappia. Pyydä joukkueenjohtajaa liittämään pelaajan vanhemmat joukkueen Jopoxiin ja Whatsapp-ryhmään!

Vanhempia otamme ilolla mukaan toimintaan huoltajiksi, toimihenkilöiksi ja apuvalmentajiksi !😄

P9 (2015) ilmoittautua voit tästä!

T8-9 (2014-2017) ilmoittautua voit tästä!

Lisätietoja joukkueenjohtajilta:

Jatta Vähäkuopus Yhteystiedot: jattavkuopus@gmail.com, 0407454482