Pelaajasiirrot 2021-2022 (-12.05.2021)

Finhockeyn tiedote: http://www.finhockey.fi/index.php/seuralle/seurasiirrot

Seurasiirron tekemiseen on varauduttava n. 7 päivän odotusaikaan.

2021 osalta KKP:stä lähtevien pelaajien vapautukset tehdään välillä 20.05.-31.05.2021 sekä 15.08.-31.08.2021

Seurayhteisön väliset siirrot (Ahmat, K-Laser, Kiekko-Oulu, KKP, LiKi, MuJK, Kärpät)

Pelaajasiirrot U14- ja nuoremmat

- Lähtökohtaisesti ei pelaajasiirtoja

- Pyritään seurojen toimesta ohjaamaan aloittavat pelaajat lähialueiden seuroihin ja siten välttämään ylimääräistä ja edestakaista liikennettä (ympäristö- ja yhteiskuntavastuu).

- Siirtymiset seurojen välillä ovat tapauskohtaisia. Keskustelu sekä kuuleminen tehdään perheen ja pelaajan kanssa.

- Seurasiirtoa varten on täytettävä OULUN ALUEEN SEURAYHTEISÖN SEURASIIRTO ANOMUS (1).docx

ja toimitettava se lähtöseuran valmennuspäällikölle.

- Päätökset tehdään seurojen valmennusvastaavien kokouksessa. Lähtöseuran on hyväksyttävä siirto.

- Lähtöseura vapauttaa pelaajan valmennusvastaavien päätöksen perusteella, kun velvoitteet lähtöseuraan on hoidettu.

• Pelaaja, joka haluaa vapautuksen seurastamme, tulee olla hoitanut kaikki velvoitteet seuraa/joukkuetta kohtaan

• Tarkistuksen jälkeen KKP vapauttaa pelaajan ilmoitettuun seuraan

KKP;stä lähtevät pelaajat muut kuin seurayhteisön väliset seurasiirrot.

1) Sähköpostilla pyyntö pelaajasiirrosta toimisto@kkpjuniorit.fi viestissä oltava

• Pelaajan nimi
  • Syntymäaika
  • Seuran nimi mihin siirto tehdään

2) Seura tarkistaa pelaajan velvoiteet

3) Tarkistuksen jälkeen pelaaja vapautetaan lmoitettuun seuraan.

Siirtoaika U19 ja nuoremmat pojat,

Pelaajan, jolla ei ole voimassaolevaa pelaajasopimusta, on 30.6. mennessä joko tehtävä pelaajasopimus jonkun seuran kanssa tai ilmoitettava kirjallisesti edustusoikeuden omaavalle seuralle mahdollisesti vaihtavansa seuraa saadakseen vapaan edustusoikeuden siirron.

Pelaajasiirtoja voidaan kausittain tehdä U11-U19 –juniori-ikäisissä seuraavina aikoina:

1.5. – 30.6. vapaa siirtoaika

1.7. – 31.7. ei siirtoaikaa

1.8. – 31.8. siirtoaika molempien seurojen yhteisellä suostumuksella

1.9. – 31.10. siirtoaika molempien seurojen yhteisellä suostumuksella vain niille, jotka eivät ole edustaneet sarjaotteluissa kuluvalla kaudella mitään seuraa

1.11. – 30.11. siirtoaika molempien seurojen yhteisellä suostumuksella.

30.11. siirtoaika päättyy U15- ja nuoremmilla pelaajilla.

1.12. – 1.1. siirtoaika vain niille, jotka eivät ole edustaneet sarjaotteluissa kuluvalla kaudella mitään seuraa

2.1. – 15.2. U16-U19 ikäisillä siirtoaika molempien seurojen yhteisellä suostumuksella. U15- ja nuoremmilla ei siirtoaikaa.

Siirtoaika päättyy aina kyseisenä päivänä klo 23.59.59.

Mikäli kyseessä on nuorempi pelaaja kuin U20-ikäinen ja pelaajasiirto tehdään aikana, jolloin nuorempien (U11-U19) siirtoja ei saa tehdä, ei hän saa uudessa seurassaan edustaa U19 tai nuorempien joukkueita ennen kuin nuorempien siirtojen aikaraja on avoinna. Tämä koskee pelaajia, jotka ovat edustaneet edellistä seuraansa kuluvalla kaudella sarjaottelussa.