Arvomme:

Urheilullisuus
Kunnioitus
Vastuullisuus

Tekemisen meininki - välittyy kaikessa tekemisessä.

• Kun klo 18:00 on merkitty treenit Jopoxissa alkaviksi
  • Pelaajat ovat ajoissa paikalla
  • Huollon tarvikkeet valmiina ja huolto hyvissä ajoin paikalla.
  • Valmennuksella on treenisen sisältö tiedossa
  • Joukkueen ja seuran välisissä asioissa tehdään sovitut asiat eräpäivään mennessä
  • Asioita ja tehtäviä ei jätetä vaiheeseen vaan hoidetaan hommat kerralla valmiiksi
  • Vanhemmat hoitavat ilmoittautumiset, maksut sovittuna aikana, ilman muistutuksia

Kunnioitus:

Pelaaja

Kunnioittaa vastustajaa, noudattaa sovittuja sääntöjä ja hyviä käytöstapoja

Valmentaja, huoltajat, joukkueenjohtajat:
Ei ylikorosta omaa auktoriteettiaan ja pysyy omalla, tontillaan, asiat ratkaisee ei henkilöt. Hyväksyy yhdessä sovitut asiat. Joukkueen tapahtumat jäävät pelikentälle tai pukukoppiin.

Vanhempi:

Luottaa joukkueen tekemiin ratkaisuihin - Ymmärtää, että virheitä tapahtuu. Asiat käsitellään yhteisesti vanhempain palaverissa, ei hallikäytävillä tai parkkipaikoilla Antaa työrauhan valmentajille ja tuomareille. On omalla tekemisellään ja toiminnallaan esikuva lapsille.

Seura:
Arvostaa vapaaehtoisten työpanosta ja muiden seurojen päätöksiä. Ymmärtää etteivät asiat aina tapahdu, jokainen tekee kuitenkin oman parhaansa seuran puolesta

Urheilullisuus:

• Oikea harjoittelu
  • Liikunnallisuus myös harjoituksen ulkopuolella
  • Päihteettömyys - nuuska – energiajuomat
  • Ravinto
  • Uni ja lepo
  • Hygienia ja sporttinen olemus

Vastuullisuus:

• Seuran johto huolehtii myös siitä, että
  • Joukkueilla on toimintaan koulutetut ja perehdytetyt toimihenkilöt
  • Joukkueilla on sitoutuneet valmentajat kauden läpiviemiseen
  • Seuraan liittyneen jäsenelle turvataan jääkiekon harrastus koko kaudeksi
  • Seuran taloudenhoidon valvonta on järjestetty ja ohjeistettu
  • Joukkueet ja ryhmät ovat oikeudenmukaisessa asemassa keskenään
  • Seuran toiminnan valvonta pohjautuu kausikellon ja yhdessä sovittujen ohjeistuksen noudattamiseen
  • Yhteistyökumppaneiden kanssa noudatetaan tehtyjä sopimuksia ja ongelmista keskustellaan avoimesti.
  • Muiden seurojen kanssa keskustellaan asioista asioina, asiat eivät henkilöidy

Visio

• KKP profiloituu laadukkaaksi seuraksi, missä jäsenillä mahdollisuus on harrastaa, pelata ja kilpailla omalla tasolla omassa seurassa – Luistelukoulusta A-Nuoriin.
  • KKP:stä jää hyvät muistot ”Suomen parhaasta kyläseurasta”
  • Valmentajilla on vapaus ja vastuu omasta toiminnasta. Seura kouluttaa ja kasvattaa valmentajia heidän omalla polulla eteenpäin.
  • Pelaajamäärällä mitattuna kasvamme valtakunnallisesti merkittäväksi seuraksi.

Missio

Hymyä – Haaveita – Haasteita – Hyvässä seurassa